BYKON 2019

banerpng


Nie można cały czas uczestniczyć tylko w wydarzeniach wyjazdowych. Kolejne świetne przedsięwzięcie, powracające na kulturalną mapę Bydgoszczy. Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż objęliśmy patronatem Bydgoski Konwent Multifandomowy Bykon.

 

Serdecznie zapraszamy na Bydgoski Konwent Multifandomowy Bykon! Trzecia edycja konwentu odbędzie się w dniach 19-20 października 2019 roku w III Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Bydgoszczy. Na Bykonie będzie można odwiedzić różnorodne bloki tematyczne: fantastyczny, naukowy, popkulturowy, postapokaliptyczny, science-fiction, kultury azjatyckiej, mangi i anime oraz My Little Pony. Ponadto do dyspozycji uczestników zostaną oddane m.in. sala gier planszowych, sala gier konsolowych, sale z grami muzycznymi, sale z LARP-ami oraz RPG.


bykon_hi_respng

Serdecznie zapraszamy nie tylko osoby z Bydgoszczy i jej okolic, ale również z innych miast. Z myślą o przyjezdnych uczestnikach organizatorzy zapewniają miejsca noclegowe. Będzie można kupić bilety w preakredytacji, która już ruszyła i jest dostępna TUTAJ.

Wejściówki będzie można nabyć również w dniu samego konwentu.


Poszukiwani są również Twórcy Atrakcji! Jeśli chcesz podzielić się swoją pasją z uczestnikami Bykonu, zgłoś się do organizatorów. Gwarantowana dobra zabawa oraz zniżki na bilety. Za poprowadzenie jednego punktu programu można otrzymać 50% zniżki na wejściówkę, a za dwa lub więcej wejście jest za darmo. Program zgłaszać można poprzez formularz TUTAJ. 


Prowadzony jest także otwarty nabór na Gżdaczy! Dzięki stanowisku Gżdacza można zdobyć doświadczenie i zobaczyć jak wygląda od kulis praca przy organizacji konwentu. Ponadto organizatorzy gwarantują darmowy wstęp na konwent w zamian za pomoc przy jego organizacji oraz wieczną chwałę! Aby się zgłosić, wystarczy wypełnić formularz znajdujący się TUTAJ. 


Po więcej informacji serdecznie zapraszamy na stronę internetową oraz Fanpage konwentu.
https://www.bykon.pl/
https://www.facebook.com/Bykonkonwent/

SERDECZNIE ZAPRASZAMY W IMIENIU ORGANIZATORÓW ORAZ SWOIM.
Z PEWNOŚCIĄ SIĘ ZOBACZYMY!!!