DC POJEDYNEK SUPERBOHATERÓW: KRYZYS (Zestaw - 1)

banerpng

Autor: MATT HYRA

Wydawca: EGMONT

Ilość graczy: 1 - 5

Przybliżony czas gry: 60 minut


Nareszcie po wielu miesiącach oczekiwania i zawodzie, który sprawili nam Strażnicy, przyszło nam sprawdzić kolejny z dodatków do Pojedynku Superbohaterów DC. Tym razem na stół trafił Kryzys, a właściwie jego pierwsza odsłona, gdyż zachodni gracze mają już kilka rozszerzeń o tym tytule. Nam jest póki co dane cieszyć się z pierwszego zestawy o tym tytule, wydanym przez Egmont w naszej rodzimej wersji językowej. Kryzys wprowadza nowych superbohaterów, z których będziemy mogli korzystać w grze rywalizacyjnej znanej z podstawowej wersji tego zacnego deckbuildera. Oprócz tego dostajemy do dyspozycji dodatkowe karty talii głównej, które możemy łączyć z kartami znanymi z podstawki. Gdyby i tego było nam mało, Kryzys wprowadza tryby kooperacyjny oraz solo, które to rozgrywamy w tak zwanym trybie kryzysowym. Dla tego trybu oprócz wspomnianych kart, w pudełku znajdziemy ośmiu trochę zmodyfikowanych superbohaterów znanych z wersji podstawowej, trzynastu superłotrów, z których doskonale znamy już dwunastu, jednak tutaj występują w zdecydowanie innej, silniejszej odsłonie. Dodatkowo w nasze ręce wpada jeszcze jeden zupełnie nowy superłotr oraz karty kryzysu, które to będziemy musieli w grze pokonać, aby dobrać się do skóry superłotrom. Gdyby i tego nam nie wystarczyło, dostajemy tutaj również poradnik z kilkoma trikami, jak sobie zmodyfikować poziom trudności, czy to w trybie kryzysowym, czy standardowej rywalizacji. To wszystko sprawia, iż Kryzys jest naprawdę porządnym rozszerzeniem, które zdecydowanie odświeża delikatnie już trochę u nas zgrany tytuł i z pewnością sprawi, że Pojedynek Superbohaterów przeżyje swój renesans na naszym stole.


IMG_0795JPG IMG_0793JPG

OCENA: 5/6

wrpng Ceneopng