ZEW PRZYGODY
Autor: CHRIS O'NEAL, JOHNNY O'NEAL
Wydawca: REBEL
Ilość graczy: 1 - 4
Przybliżony czas gry: 30 - 60 minut
Tym razem w nasze ręce wpadła gra wydana przez Rebel o wiele obiecującym tytule Zew Przygody... niestety zamiast poczuć zew przygody podczas gry, poczuliśmy małe deja vu. Nie umniejszając nic temu tytułowi, który jest lekką, przyjemną i dość prostą karcianką, mamy tu do czynienia z utartymi schematami pozyskiwania kart za symbole, aby rozbudować swój obszar o kolejne karty z symbolami, aby móc z kolei pozyskać kolejne karty z jeszcze większą ilością symboli. Mechanicznie nie można temu tytułowi nic zarzucić, działa całkiem płynnie, gra się ogólnie przyjemnie i z pewnością będzie przyzwoitą pozycją do rozgrywek rodzinnych, jednak chyba mimo wszystko dla nas to zbyt mało. Z naszej perspektywy gra jest po prostu solidna i poprawna. Nie znajdziemy tu nic odkrywczego, nie wysilimy się zbytnio intelektualnie, nie poczujemy się również jak uczestnik jakiejkolwiek przygody, a co chyba najgorsze obiecywana budowa i rozwój naszego karcianego alter ego to tylko pusty slogan na pudełku. Dorzućmy do tego przyzwoite, aczkolwiek bardzo nierówne wykonanie i mamy grę, która zbytnio się nie wyróżnia spośród wielu innych. Ot taki kolejny przeciętniak.
OCENA: 4/6
